Reconeixement amb l'acreditació Quality Healthcare (QH*)
L’VERTE Oftalmología Barcelona va rebre l'acreditació Quality Healthcare (QH*) l'any 2017, promoguda per l'Institut per al Desenvolupament i Integració de la Sanitat (IDIS). El passat 15 de novembre del 2022 es va celebrar la VIII convocatòria a Madrid, en la qual es va renovar un any més el reconeixement d'excel·lència en qualitat assistencial de l’IO·ICO.
Què és i què significa el reconeixement QH*?
És un sistema pioner i innovador que reconeix l'excel·lència en Qualitat Assistencial a organitzacions sanitàries públiques i privades que entenen la qualitat com a característica essencial de millora contínua. Suposa una verificació del fet que l’ICO aposta per la millora constant i aspira a l'excel·lència amb un treball rigorós, perquè tots els procediments, des dels protocols, processos, diagnòstics i tractaments siguin òptims.
Renovar un any més l'acreditació significa una confirmació que la nostra clínica preserva un sistema de qualitat continuat en el temps que aporta les màximes garanties als seus processos. A més, és una motivació per a tot l'equip i una garantia per als nostres pacients.
Qui atorga aquest reconeixement?
L'acreditació QH* és atorgada per la Fundació Institut per al Desenvolupament i Integració de la Sanitat (IDIS). El seu objectiu és promoure la millora de la salut dels ciutadans i fer valorar la sanitat privada.
La fundació IDIS ofereix des del 2014 aquest reconeixement QH i serveix com a eina per a disposar d'un sistema que integra en una sola dada els múltiples components que conformen la qualitat assistencial, oferint seguretat als usuaris de la sanitat privada.
Altres Clíniques també van renovar la seva acreditació *QH
En el VIII acte de lliurament, celebrat a l'Hotel Vila Magna de Madrid, també van renovar les acreditacions QH* la Clínica Vila Innova Ocular i la Clínica Oftalmològica Dr. Soler obtingudes l’any 2015 i la Clínica Hospital La Arruzafa i VISIÓ Oftalmòlegs obtingudes des del 2018.
Per a l’IO·ICO l'acreditació QH* és una motivació més per a tot el personal per a continuar satisfent les necessitats i expectatives dels nostres pacients amb la màxima eficiència i eficàcia i continuar prioritzant l'excel·lència en la qualitat assistencial.